Vrienden van de Van Schaïkstichting

De Vrienden van de Van Schaïkstichting

De Vrienden van de Van Schaïkstichting (ook wel onze Steunpilaren genoemd) zijn mensen die de berg een warm hart toedragen en onze stichting jaarlijks met een minimale bijdrage van €35 steunen. We draaien volledig op onze vrijwilligers en donaties. Alle kosten aan herstelwerkzaamheden, keuringen, verzekeringen, etc. worden hieruit betaald.

Als u toetreedt tot de Vrienden van de van Schaïkstichting krijgt u ieder jaar de Steunpilaar, onze nieuwsbrief over het wel en wee van de stichting en haar groeven.

Als u onze stichting wilt steunen en daartoe wilt toetreden tot de Vrienden van de Van Schaïkstichting, volstaat een e-mail naar ons met uw naam en adresgegevens, uw krijgt dan de eerstvolgende Steunpilaar automatisch thuisgestuurd inclusief een begeleidende brief met betaalinstructies:

fig102.jpg